Nieuw-Zeeland part II: noordelijke eiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Charlotte Peeters - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland part II: noordelijke eiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Charlotte Peeters - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland part II: noordelijke eiland

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

28 December 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Omdat de ferry fully booked was moesten wij van Christchurch naar Auckland vliegen (wat uiteindelijk nog goedkoper was)! Onze tweede van was niet zo mooi beschilderd maar verder same same... Het noordelijke eiland is lang niet zo mooi als het zuidelijke eiland. In het zuiden was gewoon of je constant in een film reed. Hier is het meer strand. Maar het water is zoooo koud! Wel hebben we de great New Zealand walk gedaan (19.4 km) en tijdens die walk nog een berg beklommen (2.3 km hoog!). Dit was op handen en voeten want het was gravel en naar beneden was soort van glijden over alle gravel en stenen! Het was zo vet en het uitzicht was amazing! Verder zijn we naar cape Reinga gereden en hebben we glowworms gezien in de Waitomo cave en zijn we naar Hobbiton geweest waar we cider hebben gedronken zoals de hobbits dat deden. Verder veel kampeer en tankverhalen, als ik dat moet gaan neerzetten dan ben ik nog 10 uur bezig.. Kerstmis was eenzaam. We hebben gewoon aardappelen, groente en vlees gegeten op onze kampeerstoelen. 9 uur naar bed want dan wordt het donker en komen de muggen. Nu moeten we Auckland nog verkennen en morgen ochtend vliegen we naar Sydney!!

Een fijne jaarwisseling en Tessa en Josine een hele leuke verjaardag!!

Dikke kus

Ps. Na onze roadtrip kennen wij alle liedjes van one direction uit ons hoofd...
Ps II. In Foxton kwamen wij een Dutch market tegen (zie foto!)

• 28 December 2013 - 09:44

Anneke Leys :

Lieve Charlotte en Suzan,
    Jullie gaan nu naar Sydey toe.
    Oud en Nieuwjaar zal niet eenzaam zijn.
    Wens jullie een hele gezellige jaarwisseling toe!
    Allemaal een goed en gezond 2014!
    Lieve groet,
    Anneke

• 28 December 2013 - 15:29

Els.epping:

Lieve Charlotte en Suzan,

Uit het oog maar niet uit het hart.Met Kerst zullen er velen aan jullie gedacht hebben.
    Nu op naar Sydney en ik wens jullie beide een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014

Groetjes,tante Els.

• 30 December 2013 - 13:57

Lia Van Der Veeken:

Hallo daar!

Ik vind het iedere keer weer leuk om jullie verslag te lezen, geweldig. Nu op naar Sydney, waar jullie bezoek zullen treffen en gezamenlijk oud en nieuw kunnen vieren. Geniet er van, wij gaan dit hier doen. Morgen naar tante Anneke waar wij op jullie zullen proosten.
    Veel plezier en een geweldig 2014.

Veel liefs uit Etten Leur

Lia van der Veeken (Kees doet ook mee).

• 30 December 2013 - 18:26

Marf En Eef:

Een goede jaar wisseling gewenst en tot snel nog maar een paar maanden we missen je. Als je terug ben sushi eten!!! Veel liefs marf en eef

• 31 December 2013 - 00:37

Frans Timmers:

Hallo Charlotte en Suzan.
    Geweldig jullie verslag,en nu maar heerlijk nieuwjaar vieren.Jullie zijn ons natuurlijk weer voor om dit feestje als eerste te vieren.Geniet er van en ik zou zeggen PROOST!!!op 2014.
    Frans,

• 02 Januari 2014 - 12:15

Josine:

Heyhey,
    Leuk om weer wat te lezen.
    Thx voor jullie lieve bericht voor mijn verjaardag en jullie ook een goed 2014! Dat gaat vast lukken ;-)
    Groetjes
    Josine en Ben