Departure - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Charlotte Peeters - WaarBenJij.nu Departure - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Charlotte Peeters - WaarBenJij.nu

Departure

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

18 September 2013 | Nederland, Roosendaal

Nadat ik vorige week al afscheid heb genomen van een aantal medestudenten uit Wageningen, waren vandaag mijn lieve (ex)huisgenoten Sophia en Karen aan de beurt. Ik was eigenlijk niet van plan om een blog bij te houden, maar nadat zij mij met hun smekende ogen aankeken kon ik toch niet weigeren? Bij deze dus toch een blog om iedereen op de hoogte te houden van de avonturen die Suzan en ik gaan beleven de komende 5 maanden. Ik ga proberen alles net zo grappig te verwoorden zoals Karen dat deed toen zij op reis was! Natuurlijk kijk ik ook uit naar de berichtjes die jullie vervolgens zullen plaatsen!

Op 30 september vliegen wij vanuit Brussel naar Hanoi, waar we 1 oktober aan zullen komen. Het volgende berichtje zal dan ook vanuit Vietnam komen. Later dus meer..

Tot over een maandje of 5!!

Liefs Charlotte

  • 18 September 2013 - 21:54

    Denise Aartsen:

    Super gaaf zeg! Veel plezier! X

  • 18 September 2013 - 23:24

    Suuz:

    Ik heb er zin in! Nu kan ik natuurlijk niet achterblijven met een blog, moet ik toch mn waarbenjij.nu maar eens onder die dikke laag stof vandaan halen...

    Xxx

  • 19 September 2013 - 08:53

    Sofie Belg:

    Hoi Charlotte en Suuz,

    Ik wens jullie alvast veel plezier en een veilige reis.
    Vind het supergaaf wat jullie gaan doen en ben benieuwd naar jullie verhalen.

    Tot zondag!!!

  • 29 September 2013 - 19:24

    Margriet Kloppenburg:

    Ik zie ineens een foto van Suus met een grote rugzak voorbij komen op fb!
    Helemaal gemist dat jullie een kleine vakantie geboekt hebben. klinkt helemaal toppie!
    Heel veel plezier en geniet er van :) ik ga deze website even bij mn favorieten zetten, zodat ik nu WEL op te hoogte blijf ;)

    xx Margriet

  • 29 September 2013 - 21:43

    Christy:

    Heeeeeeel veel plezier!!! Ik ga jullie volgen. :-)

  • 29 September 2013 - 23:15

    Inge:

    Hey meiden!
    Onwijs veel plezier :)
    Maak er een te gekke reis van!
    Charlie, ik ga je wel heel erg missen!!

    X

  • 30 September 2013 - 15:01

    Anneke Leys :

    Lieve Charlotte en Suzan,
    Ik wens jullie een hele fijne tijd toe!
    Lekker van genieten!
    Lieve groet,
    Anneke Leys (tante van Suzan)

  • 02 Oktober 2013 - 12:17

    Loes Roks :

    charlotte en susan geniet van deze mooie reis wij gaan je volgen groetjes tante loes en oom ben


  • 05 Oktober 2013 - 08:48

    E.epping:



    Lieve Charlotte en Suzan,

    Inmiddels op de plaats van bestemming,wens ik jullie een heel fijne vacantie toe en hoop nog veel van jullie ervaringen en avonturen op de hoogte te blijven.

    p.s nog gefeliciteerd met de verjaardag van je lieve zus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Op deze blog kunt u 5 maanden lang de avonturen van Suzan en mij bijhouden. Ik ga mijn best doen om regelmatig wat te posten.

Actief sinds 18 Sept. 2013
Verslag gelezen: 775
Totaal aantal bezoekers 14146

Voorgaande reizen:

30 September 2013 - 03 Maart 2014

Rondje Azië en Oceanië

Landen bezocht: