Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Charlotte Peeters - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Charlotte Peeters - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

11 November 2013 | Singapore, Singapore

Omdat we de goedkoopste vlucht naar Jakarta wilden hebben moesten we 19 uur in Singapore doorbrengen. We hoefden niet op de luchthaven te blijven dus zijn we, nadat we als echte backpackers op een bankje hadden geslapen, de stad ingegaan met een day pass voor de metro!
Na een ontbijt in Bugis Junction zijn we naar Marina Bay gegaan om daar de Gardens by the bay te zien. Dit zal 's nachts wel erg mooi zijn, overdag was het namelijk al erg mooi! Daarna zijn we naar de Singapore Flyer gewandeld. Helaas kostte dit 37 sd dus hebben we vriendelijk bedankt.
Little India was letterlijk little India en we hebben hier wel 10 min gelopen. Een foto gemaakt van de straat en terug de metro naar China town.
Het eten rook hier zo lekker en de cola was goedkoop dat we op een terrasje zijn gaan zitten. We bestelden spicy chicken met witte rijst. Als we hadden geweten dat 50% van dit gerecht uit rode pepers bestond waren we wel voor een steak op de luchthaven gegaan. 10 minuten later stonden onze lippen nog in brand!

Het is erg raar om kerstbomen en kerstversiering te zien terwijl je in je korte broek en met je zonnebril op loopt te zweten alsof je net 10 km gerend hebt. Ook hebben we hier de eerste Mc Donalds gespot. Voor alle ebi lovers: broodje ebi te koop hier in Singapore. Wij hadden na een paar happen kip geen honger meer, anders had ik m zeker geprobeerd!

Over 3 uur zijn we in Jakarta! Ik ben erg benieuwd naar Indonesië!

Liefs! Charlotte

• 11 November 2013 - 14:22

Erna:

Dag dames.

Krijg onderhand zin om me bij jullie aan te sluiten.

Kus voor allebei, Erna.

• 11 November 2013 - 21:36

Loes Roks:

nou charlotte hier vannacht de eerste vorst gehad dus geniet daar maar van het zonnetje en zo ook weer een nieuwe ervaring kerst in de hitte veel plezier gr. tante loes

• 12 November 2013 - 09:27

Anneke :

Dag Charlotte en Suzan,
    Hoop dat jullie goed zijn aangekomen.
    Weer een ander land en andere mensen en ander eten.
    Ik blijf jullie volgen!
    Groetjes,
    Anneke

• 13 November 2013 - 10:17

Josine:

Heyhey,
    Leuke avonturen weer. Haha een kerstboom in de zon. Dat is het enige mindere om daar te zitten. Jullie worden steeds bruiner en wij hier steeds witter.... aan de foto's te zien gaat het goed! Veel plezier!!! xx